close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור ציוד רפואי מתכלה וקבוע לבתי חולים?

מערכת שורשיא אדר, תשפ07/03/2020

העובדה כי אתם עושים שימוש בציוד מתכלה, איננה פוטרת אתכם מבדיקות מקדימות, מעמיקות ויסודיות אודות איכות הציוד שאתם רוכשים

תגיות:
מטרת העל שלכם כצוות רפואי המעניק מענה למטופלים, היא להבטיח טיפול מקצועי ורפואה שלמה. המקצועיות והניסיון שלכם לא מספיקים, ועל מנת להשלים את הטיפול אתם זקוקים גם לציוד רפואי – מתכלה וקבוע. האתגר: לבחור את הציוד האיכותי ביותר. לפניכם, מה שחשוב לדעת על בחירת ציוד שיאפשר גם לכם להעניק טיפול טוב יותר לקהל המטופלים שלכם. הפרמטרים החשובים ביותר:
30px;">?? איכות המוצרים
? ליווי והדרכה על המוצרים
? זמני אספקה
? שירות ותודעת שירות מצד הספק
? המלצות על מוצרים

איכות הציוד כמשפיעה על איכות הטיפול שתעניקו
לכל מטופל מגיע לקבל את הטיפול הרפואי הראוי ביותר – בשירותי הרפואה הציבורית והפרטית. מבלי שאתם מעניקים חשיבות לאיכות הציוד – המתכלה והקבוע, אתם למעשה מהמרים על איכות הטיפול שתעניקו. איך באה לידי ביטוי איכות המוצרים?
? עמידות הציוד
? פונקציונאליות הציוד
? מידת נוחות השימוש כמשפיעה עליכם ועל המטופל
? יכולת התניידות עם הציוד/מכשיר – מחדר טיפולים אחד לאחר

לפני השירות שתעניקו: ליווי והדרכה של המוצרים
טיפול רפואי הוא שירות לכל דבר. במקרה הזה, "שירות טוב" קריטי ומשמעותי ויכול גם להציל חיים. רגע לפני שאתם רוכשים את הציוד – המתכלה או הקבוע, למכון הפרטי או למרפאה הציבורית, כדאי לבדוק: האם ניתנת לכם הדרכה על ציוד רפואי מתכלה וקבוע שאתם רוכשים? לעתים, נדרשת הטמעה של המוצר הספציפי, זאת בכדי להבטיח שימוש נכון ואידיאלי בו. בחרו בחברה שמתחייבת על ליווי צמוד ותמיכה בכל שלב.

חוות דעת על המוצרים השונים – מה חשוב לדעת?
כל ציוד רפואי – מתכלה או קבוע, מיוצר ע"י מספר חברות מתחרות. אז איך תדעו אתם באיזה ציוד לבחור? בין היתר, ע"פ ההמלצות הניתנות מהקולגות שלכם. מה חשוב לבדוק?
? האם המוצרים עומדים בתקנים המחמירים ביותר
? עד כמה המוצרים בטוחים לשימוש
? עדות לשביעות רצון גבוהה – מצד המטפלים והמטופלים
? התאמה מלאה לשירותי הרפואה שאתם מעניקים במסגרת תפקידכם

טיפול רפואי בסטנדרט הגבוה ביותר, מבלי לפגוע בסביבה
בחרתם במקצוע שהוא שליחות: רפואה! לעתים, ישנם צוותי רפואה שמבלי שהם שמים לב לכך, הטיפול הרפואי שהם מעניקים בא על חשבון איכות הסביבה. הציוד המתכלה שבו ניתן לעשות כיום שימוש, מטיב לא רק עם המטופלים ואתכם, אלא גם עם כל הסביבה. הבחירה שלכם בציוד מתכלה, מפחיתה משמעותית את היקף הפסולת המזיקה לסביבה בבתי החולים ובמרפאות הפרטיות. כל עוד יש באפשרותכם לבחור בציוד מתכלה, עשו זאת! כך, אתם גם מחבקים את המטופלים וגם את הסביבה עם אקט ירוק.

"אם הציוד מתכלה, מדוע חשובה כל כך איכותו?"
חשוב להדגיש: העובדה כי אתם עושים שימוש בציוד מתכלה, איננה פוטרת אתכם מבדיקות מקדימות, מעמיקות ויסודיות אודות איכות הציוד שאתם רוכשים. גם ציוד מתכלה או חד פעמי, עתיד לשרת אתכם במילוי תפקידכם, ומעל לכל: לתרום להטבה במצבם של החולים. ציוד איכותי מאפשר גם לכם להעניק טיפול רפואי ראוי טוב יותר.


זמני אספקה מצוינים ותודעת שירות גבוהה של הספק
כאשר עוסקים בחיי אדם אז פרמטר הזמן הוא חשוב מאוד ויכול להיות בעל משמעות מכרעת לחיי אדם. כאשר אתם מתמודדים מול וירוס הקורונה לדוגמה אז יש לכם צורך מידיי בציוד איכותי, ולפעמים כל דקה חשובה. חשוב למצוא ספק של ציוד רפואי אשר ידוע באיכות שירותו ובעל זמני אספקה מצוינים. רק מצוינות תבטיח לכם שאתם בידיים בטוחות ותאפשר לכם לתת שירות מעל למצופה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה